Re: Compaq Presario 1210US + 512MB?

Autor: sp00n <sp00n_at_o2.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 21:54:18 MET DST

"websterrr" <websterrr@gazeta.pl> wrote in message
news:f2mspd$q39$1@inews.gazeta.pl...

> Mam laptopa Compaq Presario 1210US (Duron 850, 320MB, VIA KT133A, HDD
> 20GB; więcej informacji tutaj http://tinyurl.com/257f5q ).

Wow- wspomnienia! tez takiego mialem, w 2001 kosztowal mnie 1250 dolarow
niestety w 2003 odszedl do krainy wiecznych lowow, zaczal potwornie
smierdziec spalenizna i po paru dniach dokonal zywota... a mialem go wtedy
sprzedac za 2000zl jeszcze.

> Wg wyżej podanego linka pamięć w tym laptopie można rozbudować do max. 320
> MB (64 MB na płycie + 256 MB w jednym slocie). Czyli wg strony producenta
> mam juz maksimum.

ja mialem dokladnie jak ty 320mb. kiedys probowalem wrzucic jakas kostke
512 - niestety nie ruszyla. nie pamietam co to za pamiec w kazdym razie
wyjalem ja z jakiegos innego laptopa kolegi. z upgrade biosu moga byc
problemy bo to leciwa maszyna i na pewno od lat nic nie wypuszczali na to.
ja bym proponowal troche przeczyscic konfiguracje, jesli to bardzo stara
instalka to na pewno juz duzo smiecia sie tam nazbieralo. sam mialem xp home
na tym i w sumie na predkosc nie narzekalem za bardzo wtedy. na pewno
chodzil lepiej niz ME ktore bylo tam standardowo.
na pocieszenie powiem ci ze moj kolega w 2002 kupil sobie della z jakims p4
i zaledwie 128mb ram pod xp - i nie narzekal az do konca 2006 roku kiedy to
dolozyl jakas kosc... cierpliwosc godna pustelnika.

W.