Re: [OT] Czy warto kupić laptopa w Media Markt?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 15:50:20 MET DST

Użytkownik "Plexer" <plexer@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f2hqss$q17$1@news.enterpol.pl...

> Użytkownik "bodzio" <djvirgo.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>>
> Zdecydowanie kupuj, jest taniej i masz ok 5 dni na przetestowanie sprzętu
> i ewentualną wymianę na inny egzemplarz.
> Większość wad uwidacznia się zaraz na początku użytkowania.

Jakies badania prowadziles? Bo w przypadku laptopow ja tego nie zauwazylem,
a juz w sumie kilkadziesiat sztuk wyslalem do roznych serwisow...
Wg mojej wiedzy wiekszosc problemow objawia sie miedzy 6 a 18 miesiacem
uzytkowania (mowie o tych gwarancyjnych).. Zazwyczaj padaly zasilania na
plytach lub w ogole plyta glowna (Toshiba, IBM), dyski twarde (wszystkie
marki), karty dzwiekowe (Asusy z serii L2), napedy CD/DVD, rowniez zasilacze
(glownie w DELLach), czasem tez podswietlanie matrycy siadalo (w tanszych
laptopach i w 1 Toshibie)
Oczywiscie nie wspominam, ze w laptopach z dolnej polki nagminnie lakier
schodzi lub sie odbarwia czasem tez byly problemy z zacinajacymi sie
klawiszami lub przyciskami przy touchpadzie.

Wada widoczna od poczatku uzytkowania mialem w 2 laptopach: w jednym asusie
zacinajace sie przyciski przy touchpadzie oraz w drugim asusie migajacy
ekran. Nie wiem, ile laptopow przeszlo przez moje rece, ale moge powiedziec,
ze na codzien nadzoruje prace ok. 50. W sumie pewnie bedzie ze 300szt,
poniewaz rowniez je sprzedaje...

Takze moze kolega zweryfikuje swoje "wiadomosci"

Pozdrawiam
Michal