Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:180c0lkrfy8b1$.dlg@chichot.truposza.pl...
> Był 17 maj (czwartek) gdy o godz. 16:26 *mikont* napisał(a):
>
>> bez sensu, chyba coś wypiłeś ;)
>
> Niekoniecznie, nie każdy musi sie znac tak jak Ty na instalacji i
> obsłudze...
> W M&M nie ma żadnego wsparcia posprzedażowego.
>
no wiec podstawowe pytanie, czy gostek takie cus potrzebuje...
jesli zdaje sobie sprawe z tego, ze w MM tylko pudelka przerzucaja, to OK.
Oczywiscie gwarancja musi byc zewnetrzna, realizowana poza MM, bo inaczej
sie chlop zajedzie...
Jeszcze jedna rzecz - swego czasu MM organizowala wyprzedaze (monitory LCD
BenQ), tylko ze malymi literkami bylo napisane, ze monitory MOGA miec drobne
wady, ktore nie podlegaja wymianie - no i generalnie wszystkie te monitory
mialy co najmniej 1 martwego pixela.
Takze nie ma sie co napalac, tylko na spokojnie trzeba przeanalizowac
sytuacje.. Jesli kolega ma olej w glowie, to sam zdecyduje czy warto.
Pozdrawiam
Michal
Received on Sat May 19 15:40:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 May 2007 - 15:51:09 MET DST