Re: UUUuuuuuUUUUUuuuuuUUUUUuuuuu ;-)

Autor: CIAho <ciahol_wyrznij__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 12:45:12 MET DST

"vector" <izohelia@gmail.com> napisał
> obudowa CHIEFTEC LBX-01B-B-B

Mam taką samą obudowę i ten sam problem.
Próbowałem różnych dysków. Najbardziej
rezonowały Barracudy, najmniej IBM-Hitachi.
Rezonowały 3 dyski, rezonuje jedna sztuka.
Stosowałem różne podkładki, gumki i inne wynalazki.
Montowałem dyski w zatokach 5.25.
Tylko położenie dysku na dnie obudowy na jakiejś gąbce
praktycznie niwelował problem zupełnie...
Obudowa fajna, i fajny sposób montażu twardzieli,
ale widzę, że te rezonanse to jakiś jej feler.
Chciałem cichy komputerem i taki mam. Nic nie słychać
z wyjątkiem tego buczenia o charakterystyce sinusoidy. :-/
Co ciekawe czasem słychać bardziej, czasem wcale.

pozdry
Ciah:o)