Re: Co zrobić z dyskiem 160GB - dziwny problem

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 12:39:38 MET DST

Użytkownik "Michał Podsiadlik" <michal@gov.one.pl> napisał w wiadomości
news:20070519121945.548d752f@vger.gov.one.pl...
Dnia Fri, 18 May 2007 23:47:58 +0200 Piotrek wypocił(a):

< Zależy od tego gdzie będziesz mieć partycję z plikami do GRUB-a (/boot).
Jeśli dasz ją na pierwszy
< dysk to nie ma problemu, jak odepniesz drugi dysk to wystartuje. Jak
będzie na tym drugim dysku to < nie wystartuje.

Zreasumujmy:
Mam dysk A z winXP
Mam dysk B z GRUB i Linuxem

instaluję na dysku B Linuxa i GRUBa i ustawiam w BIOS start z dysku B -
przy starcie kompa startuje GRUB (mogę wybrać WIN XP i LINUXA)
jesli przy wyłączonym kompie odepnę dysk B i będzie on drugi w BIOS w
kolejce bootowania to po prostu załaduje mi się WinXP jakby nigdy nic.
Tak to zadziała ?

Piotrek