Szukam obudowy bez zasilacza, co polecacie?

Autor: Borsuk <borsuk83WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 20:09:40 MET DST

witam!

Szukam obudowy bez zasilacza, bedzie w niej siedziec p5b-e, E6420, GF7600gf
zalman, chieftec 450W. Zalezy mi na dobrej wentylacji poniewaz w obecnej
otwartej obudowie gdzie cyrkulacja powietrza jest marna, procek z boxowym
coolerem ma w spoczynku 38-40st. Mysle ze dobra wentylacja powinna obnizyc
temperature o kilka stopni. Chcialbym kupic obudowe w ktorej tacki od napedow
nie sa przysloniete zadnymi uchylnymi klapkami ale nie jest to warunek
konieczny. Mam jeszcze takie pytanie: czy razem z obudowa sa wiatraczki czy
trzeba je kupowac oddzielnie? Na obudowe planuje przeznaczyc do 150pln +
ewentualna przesylka. Prosze o podanie konkretnych linkow, z gory dziekuje.

pozdrawiam