Re: Toshiba nie startuje.

Autor: ETkarczy <etkarczy_at_go2hell.pl.invalid>
Data: Fri 18 May 2007 - 11:12:29 MET DST

npm napisał(a):

> Witam!
>
> Wczoraj zalany został woda mineralna laptop toshiba satellite p35.
> Po zalaniu (w okolicach przycisku do wlaczania) laptop nie chce sie
> uruchomic. Mam go teraz rozkreconego i wysuszonego (nieskreconego
> jeszcze) i jak probuje go uruchomic to tak na ulamek sekundy
> ruszaja wiatraki na plycie glownej po czym wszystko znow przestaje
> dzialac. Da sie cos z tym zrobic?

Niedawno tez mialem problem z Toshibą. U mnie to był pad po flashowaniu
BIOSa. Autoryzowany serwis od razu krzyknął wymiana płyty i koszty
>2000zł.
Notebook trafił do sewisu nrc i tam sobie poradzili za ok. 400zł.
Z ich strony wynika, że nawet coś potrafią polutować a nie tylko
"wymiana!" - tak to sam sobie potrafię "naprawiać".

--
ETkarczy