Re: amd 64 i win xp (32 bit)

Autor: Seba <bbastek13.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 09:29:18 MET DST

CodeBoy Praca <codeboy1@wp.pl> napisał(a):

> Obstawiam trafiony Ram, lub zle zainstalowany (wlaczony Dual Channel) a
> obsadzone na SC

to moze byc to, bo pamieci mam chyba zwykle (Kingston 2 x 512MB 667MHz DDR2
Non-ECC CL5 DIMM [KVR667D2N5K2/1G]) a plyta glowna (asus m2npv-mx) moze byc
z defaultu ustawiona na dual channel, tylko nie wiem gdzie to zmienic- w
biosie nie zauwazylem. sprawdze jak wroce do domu, chyba ze ktos ma jeszcze
jakies pomysly :)