Re: amd 64 i win xp (32 bit)

Autor: emil <emil.prochnicki_at_gmail.com>
Data: Fri 18 May 2007 - 17:04:47 MET DST

Użytkownik CodeBoy Praca napisał:

> Obstawiam trafiony Ram, lub zle zainstalowany (wlaczony Dual Channel) a
> obsadzone na SC
Ta płyta w ogóle nie ruszy jeśli dwie kości są w tym samym banku, jak są
dwie kości to muszą być w gniazdach tego samego koloru (różnych bankach).

Ja mam M2n-mx identyczny ram i wszystko chodzi idealnie pod xp prof.
32bit sp2.

Seba : Odpal Knoppixa i pod nim sformatuj dysk, poinstaluj jakiś soft do
przetestowania ramu i dysku. jaki masz zasilacz ?