Re: ktos to wrzucil na pl.misc.skutery a powinno byc na wszystkich grupach "tworczych"

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Thu 17 May 2007 - 12:07:14 MET DST

PAndy napisał(a):

> prawo chroni wylacznie interes producentow oprogramowania, nie chroni
> interesu konsumentow - kiepski przyklad z tym prawem.

Owszem to jest fakt!
Ale to, nie zwalnia z obowiazku przestrzegania tego prawa.
Ja jestem za legalizacja miekkich narkotykow i co z tego...
Jakby mi udowodniono posiadanie to bym poszedl siedziec i to zgodnie z
prawem.

> kwestionuje termin okradal - w wielu sytuacjach to klient jest okradany
> i to w majestacie prawa ale nie widzialem zebys pial z tego powodu na
> alarm...

No to jak to inaczej nazwiesz?
Oprocz tego, ze bywam tworca to przedewszystkim jestem konsumentem i tez
ciagle mnie ktos chce nabic w butelke.

> zgodnie z prawem mozesz sobei brac po maks 20 sekund dowolnego utworu i
> zrobic wlasny poklad - bez pytania sie o zgode kogokolwiek

Ale publikowac tego nie mozesz. :) I koniec tematu.

> totez reastauracja nie pokazuje mapy ale jej fragment - moim zdaniem
> miesci sie to w prawach ktore kupila sobie restauracja kupujac mape -
> core biznesem restauracji jest produkcja zarcia a nie uslugi
> kartograficzne.

Na kazdej takiej mapie jest napisane, ze powielani, publikowanie w
calosci lub czesci jest zabrionione to raz. A dwa to, ze nie mozesz
wkladac do jednego wora wszystkich dzialan tworczych.
Bolem jest to, ze czesto musi decydowac o tym sad bo polskie prawo jest
na tyle kulawe, ze nie precyzuje jasno co wolno a co nie.

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6300 @2,45GHz + 2048MB RAM Patriot