Re: Windows xp nie widzi 4 GBRAM tylko ~3.4?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 17 May 2007 - 09:21:48 MET DST

Użytkownik "CodeBoy Praca" <codeboy1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.tsgjw5qinjk7j4@landowski_745.elnord.local...

> w serwerze daje sie przelacznik w boot.ini /3GB
> ale czy dziala to w XP nie mam pojecia, trzeba by pokopac na google.
tak czytałem o tym, nie rozumiem, tylko dlaczego /3GB a nie /4GB?
ostatecznie udało mi sie zrobić tak, żę system aplikacji potrafi przydzielic
więcej niż 2GB, bo podobno ogranicza do 2GB. I miało to sens bo 3d max nie
dawał rady, po wpisaniu /3G wyłączeniu swapa, modyfikacji wpisu
NonPagedPoolSize w rejestrze, dodaniu wpisu managementiopagelocklimit 40000,
max się nie wiesza.