Re: Laptop - jaki?

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 14:40:04 MET DST

vector napisał(a):
Bo
> kto kupuje przenośny komputer z większą matrycą niż 15"??? Trzeba
> umieć oddzielić przeznaczenie komputera od swoich widzi mi się
> potrzeb.

Mój pierwszy komputer (C= 128D) miał wielkość małego Dell Optiplex
ważył 8 kg (bez monitora). Miał w obudowie miejsce na schowanie
klawiatury i rączkę do przenoszenia. Ale mobilnym to go można było
nazwać tylko w porównaniu do Odry.

Nie wszystko co ma rączkę/pasek/whatever przeznaczone jest do przenoszenia.

Rafął