Re: Laptop - jaki?

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Wed 16 May 2007 - 11:35:09 MET DST

On May 16, 11:14 am, Konrad Kosmowski <kon...@kosmosik.net> wrote:

> Takiego Della nie możesz łatwo odpiąć od zasilacza, włożyć w torbę i
> przenieść z miejsca na miejsce? Bredzisz.

wiesz co, kup sobie takiego Della, wkładaj go w torbę - może być
najdroższa i najlepsza - a po roku oceń obiektywnie czy ten laptop
rzeczywiście jest przenośny czy jest w zamyśle skonstsruowany jako
zamiennik komputera standardowego. Wiem o czy pisze - mam takiego
DELLa w domu, i mam też C600 który jest orany jak tylko się da i nie
widać nic po nim. Tamten miał tylko 4 transporty, a tak jest używany w
domu. Popękana obudowa, zwichrowane zawiasy wyświetlacza, bateria
padła po pół roku i do tego rysy... Drugi przykład - TOSHIBA 17". 3
miesiące i siadł dysk, bo był przenoszony, problemy z zawiasami. Bo
kto kupuje przenośny komputer z większą matrycą niż 15"??? Trzeba
umieć oddzielić przeznaczenie komputera od swoich widzi mi się
potrzeb.