Re: Laptop - jaki?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 16 May 2007 - 12:12:34 MET DST

Osobnik posiadający mail izohelia@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> tak, DELL Inspiron 6000 dla przykładu. Jego obudowa nie nadaje się do
> pracy mobilnej.

ucinajac dyskusje - to ma byc zdecydowanie laptop - jest ku temu kilka
przesłanek i to nie podlega dyskusji :)

> Radek ma rację. A jeżeli chodzi o DELLa to cała seria dla SOHO jest
> właśnie taka - na biurko, podłącz zasilacz i używaj. Ale skoro już
> kolega pyta jaki laptop - DELL D620 z mocną grafą ;-) Te komputery są
> w 100% mobilne i gotowe na podrzucanie i małe upadki ;-) Poza tym
> jeżeli mam sprecyzować dokładnie jaki laptop - ZAWSZE DELL!!! ;-) No
> a, D620 ma wszystkie porty łącznie z RS-232, bez którego sobie nie
> wyobrażam komputera przenośnego. Tak, tak są konwertery ale wytłumacz
> to modemom i sterownikom PLC.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale rzeczywiscie zapomniałem wspomniec, iz
ten laptop musi miec wbudowany modem telefoniczny.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
Francois La Rochefoucauld