Re: Laptop - jaki?

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Wed 16 May 2007 - 11:10:13 MET DST

On May 16, 11:01 am, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:
> [...]

tak, DELL Inspiron 6000 dla przykładu. Jego obudowa nie nadaje się do
pracy mobilnej.

Radek ma rację. A jeżeli chodzi o DELLa to cała seria dla SOHO jest
właśnie taka - na biurko, podłącz zasilacz i używaj. Ale skoro już
kolega pyta jaki laptop - DELL D620 z mocną grafą ;-) Te komputery są
w 100% mobilne i gotowe na podrzucanie i małe upadki ;-) Poza tym
jeżeli mam sprecyzować dokładnie jaki laptop - ZAWSZE DELL!!! ;-) No
a, D620 ma wszystkie porty łącznie z RS-232, bez którego sobie nie
wyobrażam komputera przenośnego. Tak, tak są konwertery ale wytłumacz
to modemom i sterownikom PLC. No chyba, że kolega chce się pokazywać
na salonach to w tym przypadku tylko i wyłącznie panie i panowie ON ->
http://tinyurl.com/yw77jq ;-)