Re: Asus czy HP? Notebook do 3.5 tyś.

Autor: CodeBoy Praca <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 11:00:18 MET DST

Dnia 16-05-2007 o 08:25:08 Piotrek <a@b.ru> napisał(a):

> poczytaj sobie grupe i opinie ludzi ktorzy maja do czynienia ze sprzetem
> na codzien, ale nie z pojedyncza sztuka bo wtedy ciezko byc obiektywnym,
> ale ludzi ktorzy maja pod swoja opieka kilkadziesiat sztuk sprzetu, czy
> sprzedawcow, serwisantow. kazdy kogo znam na slowo Acer dziwnie sie
> usmiecha i mowi zeby tego nie brac. sam pisalem wielokrotnie o moich
> przejsciach z Acerami i ich serwisem, a naprawde mam tylko kilka sztuk
> tego dziadostwa a napsulo mi zdrowia juz wystarczajaco.

Popieram mam służbowego acera kupionego podobno w dobrych latach (14msc
temu) i najwiekszemu wrogowi go nie polece, fakt ma moc, ale wykonanie
jest ponizej krytyki a kosztowal prawie 6k zl wiec nie byl tani.
gorna pokrywa po miesiacu uzywania wyglada jakby notek mial z 4 lata. Moj
prywatny 3 miesieczny Lenovo tak jeszcze nie wyglada a podobnie
eksploatowany. Ogolnie dzisiejszy acer to nieporozumienie.

--
www.landmedia.pl