Re: Asus czy HP? Notebook do 3.5 tyś.

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 16 May 2007 - 08:25:08 MET DST

> Asus to podrzędne skadaki jak Maxdata czy Aristo.

hahaha
panie ekkspert:)
pomylilo sie panu:)
Acer to skladaki jak Maxdata czy Aristo.
Asus nie jest topowym producentem jesli chodzi o jakosc, ale robi napewno
zdecydowanie porzadniejsze notebooki niz Acer.

> Do Acera mu daleko.

pod jakim wzgledem?
bo napewno nie pod wzgledem jakosci (wykonania czy serwisu:)

> Acer już nawet Toshibę wyprzedzil w sprzedaży:
> http://www.toptechnews.com/story.xhtml?story_id=0210025GS1EI
> Top 5 worldwide 2006 Q4
> 1. HP
> 2. Dell
> 3. Acer
> 4. Toshiba
> 5. Lenovo

ale to niema zadnego znaczenia.
z jakoscia to zestawienie niema zadnego zwiazku.
Acer jest poprostu tani, jest tanim badziewnym notebookiem ktory nadaje sie
na pierwsza strone ulotki sklepu dla idiotow i kusi prockiem oraz cena:) sa
to dwa parametry ktore maja przyciagnac kupca. masz kupic i na tym konczy
sie zainteresowanie producenta toba. serwis to dno totalne a przy takiej
awaryjnosci to jednak wypadalo by sie przylozyc do lepszej organizacji
serwisu.

ja ta liste czytam tak.
dwie pierwsze pozycje to liczace sie markii, glownie sprzedaz biznesowa,
troche przywiazanie do marki detalistow.
3 pozycja to tania masowka dla ludu, prezenty czy nisko budzetowe zakupy
byle by bylo.
dwie ostatnie to mysle ze juz bardziej kwestia marketingu czy przywiazania
ludzi do marki oraz napewno ceny.

poczytaj sobie grupe i opinie ludzi ktorzy maja do czynienia ze sprzetem na
codzien, ale nie z pojedyncza sztuka bo wtedy ciezko byc obiektywnym, ale
ludzi ktorzy maja pod swoja opieka kilkadziesiat sztuk sprzetu, czy
sprzedawcow, serwisantow. kazdy kogo znam na slowo Acer dziwnie sie usmiecha
i mowi zeby tego nie brac. sam pisalem wielokrotnie o moich przejsciach z
Acerami i ich serwisem, a naprawde mam tylko kilka sztuk tego dziadostwa a
napsulo mi zdrowia juz wystarczajaco.

--
pzdr
piotrek