Re: Laptop - jaki?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 16 May 2007 - 10:32:30 MET DST

** Budzik wrote:

> Mam dwa pytania - niestety mój laptop odmówił posłuszenstwa (HP
> nx61xx - chyba tak sie nazywał) a w serwisie HP powiedzieli ze to
> plyta głowna padła i ze koszt naprawy to okolo 1600 zł - rzeczywiscie
> koszt naprawy moze byc tak ogromny?

Oczywiście, szczególnie w firmowym serwisie, gdzie faktycznie muszą to
naprawić i wystawić gwarancję. :) Ew. możesz spróbować naprawiać u
jakiś komputerowców (nie markowym serwisie ale np. na giełdzie
komputerowej), może wymyślą coś tańszego.

> I drugie pytanie - co ewentualnie wybrac z nowych laptopow? Nie musi
> byc jakis super szybki - beda na nim chodziły tylko programy biurowe,
> poczta oraz program bazodanowy (stosunkowo nieskomplikowany), raczej
> niczego wiecej nie planuje. Priorytetem jest cena oraz długość
> gwarancji (sa jakies inne niz dwuletnie? Oczywiscie licze na to ze
> laptop nie zepsuje sie po pierwszym miesiacu uzytkowania wiec
> oczywiscie jakosc jest wazna, ale bez przesady. Długosc pracy na
> bateriach mało wazna. Co polecacie?

IBM ThinkPad - mam pod opieką kilkanaście, należy zacząć od tego, że w
ogóle się nie psują. :) Well jeden "się popsuł" w wyniku zalania go
sokiem jabłkowym.