nagły i bezczelny zwis kompa

Autor: Michał Ciuba <mciuba_at_spamowi_niestudent.agh.edu.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 23:10:48 MET DST

Witam,
Czy ktos spotkal sie z takim problemem: nagle, bez zadnych wczesniejszych
przejawow niestabilnosci/zmulenia, komunikatow kursor myszy sie
zatrzymuje, komp nie reaguje na klawiaturę/mysz/cokolwiek oprócz resetu,
na ekranie widać piękny print screen z chwili zwisu. Trochę nieporadnie to
opisałem, ale kto wie o czym piszę, pewnie zrozumie.
Wcześniej spotkałem się z czymś takim na 2 starszych kompach (pod win98),
oba miały twarde dyski w stanie agonalnym (bad sectory) i myślałem, że to
jest powodem. Teraz na nowiutkim notebooku (przysłanym 2 tyg. temu z USA),
Toshiba Satellite (system - Vista, chyba stabilniejszy niż win98...)
konfiguracja - myślę, że nieistotna (Core Duo, 1 GB RAM, dysk 120GB, bla
bla), bo nie sądzę, żeby to było spowodowane felernym podzespołem
konkretnej firmy. Co to może być? Bad sectory na nowym dysku?
Przegrzewający się procek? Jeśli ktoś wie, w czym problem, byłbym bardzo
wdzięczny za odpowiedź.

--
Pozdrawiam
comb