Jak zmienic ilosc pamieci przyznanej karcie ATI Radeon Xpress200M 256MB

Autor: HIPIS <hipis_1_at_interia.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 18:14:29 MET DST

XP pokazuje mi, że mam 384MB RAMu podczas gdy mam kość 512. Rozumiem,
że karta graficzna sobie cześć zabrała. Jednak nie widzę w BIOSie
możliweośći zmiany tego. Może ktoś sobiie z tym poradzil?
Ta pamięć jest przydzielana dynamicznie czy już przy starcie systemu
zabiera sobie 128MB|
Jeszcze jedno. Gdzieś przeczytałem, że moja karta ma swoją pamięć
128MB a drugie tyle moze sobie pożyczyć z pamięci operacyjnej. Czy to
prawda? Jak mogę się przekonać bez rozkręcania, że faktycznie mam
kartę ATI Radeon Xpress200M 256MB anie np.128MB W sumie to jest tylko
takie info na pudellku komputera.