Thermaltake Schooner czy Zalman ZM80D-HP?

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 16:50:09 MET DST

Chcę sobie wreszcie wyciszyć mojego Radeona 9800 Pro na AGP.
Nie jest głośny, ale go słychać, a chłodzenia mojego CPU i Tagana - nie.

Z tego co widzę dostępne są aktualnie tylko dwa dobre chłodzenia:

1) Thermaltake Schooner, trochę droższy, chwali się, że pójdzie wszędzie
2) Zalman ZM80D-HP, w niektórych opisach podawali, że na Radeona 9800Pro
trzeba dorzucić wentylator

Trochę mnie też martwi skomplikowanie instalacji.

Do tego dokupię jeszcze Scythe Quiet Drive i obudowę z jakimś dużym i
cichym wiatrakiem.

Które chłodzenie na Radeona wybrać? Znacie coś lepszego?