Re: Kolejność bootowania z dysków SATA-ATA

Autor: Krasnal <krasnal74usun_at_o2.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 16:04:42 MET DST

To był 15 maj (prawdopodobnie wtorek), gdy o godz. 15:51 *traveller*
napisał(a):

> jest tylko tak jak pisałem wcześniej - SATA&SCSI Boot Order - oczywiście
> zmieniałem i nic to nie dawało..

Nie a to mi chodzi. Tutaj mam ustawione SATA,SCSI ale chodzi mi o to
poniżej, czyli First Boot Device, Second Boot Device, itd. I tam jako dysk
do bootowania ustaw nie HDD tylko SCSI. Mam taką płytę, dysk SATA z
systemem i drugi ATA i bootuje się z SATA.

--
To ja, Krasnal...