Re: VibrantView w LenovoTY0BNPB

Autor: ris <ris22_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 14:55:18 MET DST

Robbo pisze:

> Użytkownik "ris" <ris22@wytnijmniegazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie masz problemow z odbijajacym sie wszystkim co popadnie w owej
> matrycy? No a przede wszystkim nurtuje mnie odbijająca sie własna
> facjata :-)
> Fakt faktem, przygladalem sie temu tylko w marketach, gdzie kazda lampe
> widziałem w odbiciu z matrycy, ale w warunkach domowych tez przeciez
> mamy oswietlenie...

Powiem tak, bałem się jak ognia tej błyszczącej matrycy a teraz uważam,
że jest ok. Wcale nie jest tak, że się wszystko odbija. Poza tym obraz
jest bardziej wyraźny. Jeśli pracujesz na jasnych kolorach, tzn.
program, którego używasz ma interface jasny to nic się nie odbija. Żeby
sobie wyrobić opinie trzeba popracować na takim laptopie parę tygodni.
Ważną rzeczą w matrycy są kąty widzenia i akurat w Lenovo są one bardzo
dobre. Ja bym jeszcze poczekał na ten nowy typ matrycy w modelach N200.
Ostatnia rzecz, mam PDA gdzie matryca jest lustrzana i strasznie odbija
więc kupiłem sobie taką folię. Obraz zdecydowanie przestał być lustrem,
kto wie może taką folię dało by się kupić do laptopa ?

--
Robert Sajdok (Ris)