Re: VibrantView w LenovoTY0BNPB

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 15 May 2007 - 13:32:40 MET DST

Użytkownik "ris" <ris22@wytnijmniegazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f2bpt4$o5r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Błyszcząca matryca wcale nie jest zła, też byłem negatywnie nastawiony.

Nie masz problemow z odbijajacym sie wszystkim co popadnie w owej matrycy?
No a przede wszystkim nurtuje mnie odbijająca sie własna facjata :-)
Fakt faktem, przygladalem sie temu tylko w marketach, gdzie kazda lampe
widziałem w odbiciu z matrycy, ale w warunkach domowych tez przeciez mamy
oswietlenie...

--
rb