Re: Padajaca grafika (dzwieki biosu przy starcie)

Autor: Mellow <mail_at_w.sigu>
Data: Tue 15 May 2007 - 13:42:09 MET DST

> A teraz problem. Podczas startu: 1 długie "piknięcie" a potem 2 krótkie.
> Co oznacza błąd grafiki. Przekopując google doszukałem się tylko, że
> może żle włożona albo coś nie styka. Sprawdzałem po kilka razy. Czasem
> jej odbije i włączy się normalnie a czasem podczas pracy zawiesi system
> a restart przywita nas ww sygnałami. Czy to oznacza że padła już na
> amen? Niemam narazie jak sprawdzić z inną a niechciałbym aby okazało się
> że kupię nową i problem będzie ten sam.

Sprawdziłem inną karte. Zaraz po włożeniu nie było nic na monitorze,
potem po restarcie 2 krótkie jeden długi. Włożyłem starą i zaczeło
działać. Ponownie włożyłem do karte do testowania i problemu już nie
było. Jednakże znalazłem na kablu łączącym grafe z monitorem ślady
odwiedzin króliczka. Poszatkował izolację, doszedł tyko do ekranowania
ale monitor działa. Odłączony monitor wyświetla "No Signal". Czy szukać
dalej w tym kierunku czy skupić się na błędzie parzystości ramu?