Padajaca grafika (dzwieki biosu przy starcie)

Autor: Mellow <mail_at_w.sigu>
Data: Mon 14 May 2007 - 19:04:45 MET DST

Na początek sprzęt:
Karta graficzna GeForce 2 MX 200, Gigabyte GA7DXE (bios najnowszy),
256MB DDR 400Mhz, Dureń 800

A teraz problem. Podczas startu: 1 długie "piknięcie" a potem 2 krótkie.
Co oznacza błąd grafiki. Przekopując google doszukałem się tylko, że
może żle włożona albo coś nie styka. Sprawdzałem po kilka razy. Czasem
jej odbije i włączy się normalnie a czasem podczas pracy zawiesi system
a restart przywita nas ww sygnałami. Czy to oznacza że padła już na
amen? Niemam narazie jak sprawdzić z inną a niechciałbym aby okazało się
że kupię nową i problem będzie ten sam.

--
Z dołu dziękuję!
Mellow