Re: Grafika do 550 zł, co polecacie na nVidii?

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Tue 15 May 2007 - 09:22:58 MET DST

vector pisze:

> tak tak, póżniej kupią kamerę zaczną montować filmy i zapytają
> "dlaczego to g... się nie wyrabia?" A gierkom wystarczy zmniejszyć
> jakoś textur i nie będzie widać różnicy...

Nie zgadzam się, ale zaczynam rozumieć punkt widzenia.
Między AMD Athlon 64 3500 a C2D 1.83 jest duża różnica w testach ale w
praktycznych zastosowaniach rzadko ja widać. No może ta obróbka filmów
pozwala ją zobaczyć.
Jeśli chodzi o gry to warto inwestować w lepsze karty graficzne.

> no a na płycie PII ;-)
>
> ...kurde, gdzie sprzedają takie obudowy...?

http://www.komputronik.pl/Obudowy/Thermaltake/Eclipse_DV/Thermaltake_Eclipse_DV_Black_z_oknem__Slim_DVD_Combo/pelny,id,28650/
albo
http://www.komputronik.pl/Obudowy/Thermaltake/Kandalf/Thermaltake_Kandalf_LCS_Silver_z_oknem/pelny,id,34928/
albo