Re: podlaczenie sluchawek do audigy2

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Mon 14 May 2007 - 18:36:39 MET DST

piotr <piotr@nospam.pl> wrote:

> http://www.fraserking.co.uk/images/technology/Sound_Blaster_Audigy_2.jp
> g i do niej normalnie podlaczony do zielonej koncowki zestaw glosnikow
> 2.1
>
> Kupilem sluchawki z mikrofonem - wiadomo rozowy podlaczam do karty,
> ale czy za kazdym razem musze odlaczac zielony kabel od glosnikow i
> wpinac tam sluchawki, zeby moc korzystac np ze skype'a?

            O "rozgaleziaczu" juz wspomniano, ale jest jeszcze jedno wyjscie
- nie wiem jakich sterownikow uzywasz. Jesli KX'ow to w nich da sie
przekierowac wyjscia tak, ze zestaw 2.1 jest na wyjsiu "front", a TEN
SAM SYGNAL jest rownoczesnie podawany na wyjscie "rear" gdzie mozna
podlaczyc sluchawki + oczywiscie mikrofon na kolejnym wejsciu (rozowym
badz po prostu mikrofonowym w wersjach audigy z metalowymi gniazdami).

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl