Re: Wartość Athlona XP 3200+ Socket A

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Mon 14 May 2007 - 18:31:13 MET DST

Vituniu <vituniu@poczta.fm> wrote:

> A tak po prawdzie, to nie wiem jak to wyszlo... ;)
> Aczkolwiek, blagam, potraktujcie jako literowke, nie ort...

            Literowka literowka, zgodnie z netykieta nie powinno sie na nia
zwracac publicznie uwagi, ale proponuje byscie sobie ustawili font o stalej
szerokosci (w OE tez sie da!), bo po odpowiedziach i ilosci znakow w
podkresleniu wnosze ze chodzilo o podkreslenie "kopowac", a trafiliscie
1 wyraz dalej.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl