Re: problem

Autor: Marcin Walczak <marcin_walczak_at_o2.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 22:35:12 MET DST

dla ciekawych rozwiązania....
nie bateria,
nie pamięc,
nie kondensator...
przestawiłem dysk z master na cable select i śmiga

pozdrawiam

Treść tej wiadomości zawiera informacje przeznaczone tylko dla adresata.
Jeżeli nie jesteście Państwo jej adresatem, bądź otrzymaliście ją przez
pomyłkę, proszę o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie.
Marcin Walczak
marcin_walczak@o2.pl
602514008