Re: SPRAWDZONE ch³odzenie na chipset w Abicie NF-7

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 19:51:40 MET DST

Atlantis pisze:
> Qlfon napisa³(a):

> Chodzi Ci o tego:
> http://www.allegro.pl/item190768220_zalman_zm_nb47j_radiator_na_chipset_i_grafike_.html

Mam wlasnie tego.

> Który z nich by³by lepszy? Czy cena w tym wypadku przek³ada siê na
> jako¶æ? ;)

Nie wiem czy jest sens pakowania dodatkowej kasy w niepodkrecony sprzet,
u mnie jest ok, brak zadnych problemow wiec skoro nie widac roznicy...:)
> Ja jestem raczej przeciwnikiem overclockingu, wiêc nic nie jest
> podkrêcone... Powinno byæ ok? ;)
To sprawdzony radiatorek i nie slyszalem,z eby ktos mial z tego powodu
jakis zgrzyt, mozesz kupic smialo, bedzie hulac.

--
Qlfon, Bournemouth, UK
s³ucha: