Re: Obudowa do HTPC

Autor: piotr <piotr_pro_at_post.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 19:37:43 MET DST

Komputer złożony, co do obudowy kupilem ostatecznie na allegro Silverstona
Lascale 01
jestem generalnie. Wewnątrz mieści się pełnowymiarowa płyta ATX ( w moim
przypadku Gigabyte 965P-3 )
i pełnowymiarowe karty graficzne ( u mnie przejściowo Gigabyte 7600 GT z
pasywnym chłodzeniem a więc dość wysoka ).Na procesorze i w obudowie
wentylatory Arctic-a.
Komputer jest cichszy niż sie spodziewałem jedyny odgloś jaki z niego
dobiega to "bzykanie" HDD, co to temperatur jest lepiej niż dobrze procesor
( intel 6600 ) średnio około 34 stopni , wentylator nie kręci sie szybciej
niż 700 obrotów na minute, najcieplejszym elementem jest grafika ( spoczynek
45 , stres 60 ).
pozdrawiam
Piotrek