Re: tania plyta i procek pociagnie xp ?

Autor: Bylski <bylski_at_nospam.buziaczek.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 11:16:48 MET DST

> jesli tani procek to pewnie amd ... zatem jaka plyte
> byscie proponowali, pod jaki chipset oraz jakiego procka, zeby
> sie zamknac w jakies 300-350 pln i zeby pociagnelo windowsa
> home xp ... czy to wogole jest mozliwe czy tak to tylko w erze ?

Obecnie najtańsze rozwiązania dostępne w sklepach poradzą sobie bez
problemów z XP.
Jeśli sprzęt nie ma być do fajerwerków, a zależy Ci na pieniądzach, to dla
przykładu polecam:
Asrock K8NF6G-VSTA nForce C51G VGA - za ok 170zł (z VGA)
Sempron 2800+ BOX Socket 754 64bit - za ok 110zł
 (bazowałem na cenach proline, niestety procek nie jest tam dostępny)

Pozdr

Bylski