Re: tania plyta i procek pociagnie xp ?

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Sun 13 May 2007 - 11:19:49 MET DST

> jesli tani procek to pewnie amd ... zatem jaka plyte
> byscie proponowali, pod jaki chipset oraz jakiego procka, zeby
> sie zamknac w jakies 300-350 pln i zeby pociagnelo windowsa
> home xp ... czy to wogole jest mozliwe czy tak to tylko w erze ?

Windows XP chodzi całkiem rozsądnie nawet na dwóch badziewnych laptopach, z
którymi miałem okazję współpracować (Celeron 300 i 64MB RAM oraz Pentium 266
i 192MB RAM).
Zależy czego oczekuje kolega, ale jeśli to ma być komputer do podstawowych
zastosować, można kulturalnie współpracować z XP na czymś takim nie
przepłacając:
http://www.allegro.pl/item192665455.html
Taki, jeszcze tańszy zestaw, również pozwala na miłą pracę z XP:
http://www.allegro.pl/item193973226.html
Zakładając, że będzie 512MB RAM.
Albo najnowszy i najszybszy zestaw:
http://www.allegro.pl/item194647215.html
O ile kolega nie potrzebuje komputera do specjalistycznych zastosowań typu
CAD, 3DS lub gier z lat 2006/2007, nie ma co niepotrzebnie ładować kasy w
AM2.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]