Re: Wymiana baterii w UPSie

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 07:48:50 MET DST

Dnia Sat, 12 May 2007 07:19:10 +0200, Kris napisał(a):

> Posiadam UPSa APC BackUPS CS 500, w którym ostatnio wymieniłem baterię na
> nową.
> Jednak UPS chyba nie widzi tej baterii ponieważ sprawia wrażenie, że nie
> działa - w ogóle nie podtrzymuje zasilania.
> Czy należy coś zrobić, żeby po zmianie baterii UPS zaczął znowu działać
> normalnie?

Poszukaj w archiwum wątku w którym opisywałem kalibrację baterii do APC
Smart UPS. Pokrótce wygląda to tak, że obciąża się UPSa w 30-40%,
odłącza się kabel sygnałowy od komputera i wyciąga wtyczkę zasilającą. W
chwili gdy UPS sam się wyłączy jest skalibrowany. Nie wiem czy ten
sposób zadziała z UPSami Back, ale jest to oficjalny sposób kalibracji
podawany przez APC dla Smartów.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com