Jaka grafa aby REAR "latał" ?

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Fri 11 May 2007 - 21:13:55 MET DST

... FEAR bo mam tylko tą jedną grę jako punkt odniesienia ;-) Muszę
doradzić znajomemu zakup karty graficznej, która będzie eksloatowana
przez namiętnego gracza ;-) Co możecie doradzić w rosądnej cenie i czy
na wydajność takich gier w większej cześci składa się moc obliczeniowa
CPU czy wielkość i szybkość RAMu oraz wydajność karty graficznej?
Pytam, bo osobiście nie widzę sensu w kupowaniu Core 2 Duo, gdzie z
powodzeniem zastąpi go Pentium D 3GHz (200-300 zł oszczędności),
szybki RAM oraz dysk, a zaoszczędzone środki można dołożyć do karty
graficznej? Dobrze kombinuje? ;-) To na czym FEAR będzie latał przy
ustawieniach MAXIMUM? ;-)

Pozdr, V.

PS. Co do procesora - za 6-9 miesięcy wejdzie coś nowego i zaje...e
szybkie Core 2 Duo będzie można kupić w aktualniej cenie Pentium D,
którego i tak nie mogę do końca wykorzystać... a FEAR dobrze chodził i
na PIII 500MHz z 0,5GB RAMu, a wszystko zależało od karty graficznej.
Tylko nie latał ;-)