Re: szybki i zdrowy dla oczu laptop do 4000

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 20:35:58 MET DST

ris napisał(a):
> To, że ty masz zjebany wzrok i ci
> nie wadzi słaba matryca to nie znaczy, ze inni tak mają.

Odrobinę kultury, jak rodzice nie nauczyli to ja na to nic nie poradzę.

> Kolejna osoba
> na grupie pisze, że HP ma tragiczną matrycę

Tragiczną matrycę? Jeśli go bolą oczy od matrycy w HP pomimo
prawidłowych ustawień to niemal pewne jest, że na Lenovo i każdym innym
również go będą boleć. BTW, zacznij też liczyć osoby w pełni zadowolone
z tych laptopów, może to choć trochę podleczy twoje wąskie spojrzenie na
świat.

> Adam pisze, że głowa i
> oczy go bolą, a ty swoje, że nie ma lepszych matryc niech dalej kupuje
> notebooka z tragiczną matrycą.

Zrozum wreszcie, że różnice w tych matrycach są marginalne w porównaniu
do tego jak ty tą kwestię demonizujesz. Te komputery które "wciskasz" ze
względu na "cudowną" matrycę będą powodowały taki sam ból oczu jak i ta
w HP. Napiszę raz jeszcze - absolutnie nie twierdzę, że Lenovo to złe
komputery. Wręcz przeciwnie, na tle konkurencji są bardzo dobre, choć
przyznać trzeba że do jakości IBM sporo im jeszcze brakuje. Absolutną
bzdurą natomiast jest tak ogromne wyolbrzymianie różnic w matrycach. Na
chwilę obecną w *KAŻDYM* laptopie w tej klasie cenowej matryca jest
kiepska, choć oczywiście drobne różnice między nimi są. Piszesz o
matrycach Lenovo jakby były siódmym cudem świata podczas gdy postawiona
obok średniej klasy monitora stacjonarnego prezentuje się co najwyżej
śmiesznie. Najlepszym rozwiązaniem dla kupującego jest wybrać się do
jakiegoś większego salonu sprzedaży i samemu porównać.

Ból głowy bynajmniej nie jest spowodowany nieco gorszymi kątami czy
gorszym odwzorowaniem niektórych barw, co próbujesz zawzięcie udowodnić.
Jeśli spowodowane jest to ditheringiem to przykro mi bardzo, ale
występuje on także we wszystkich innych laptopach w tej półce cenowej
(matryce TN).

Osobiście poleciłbym jednak pokombinować z ustawieniami systemu
operacyjnego i sterowników w laptopie, m.in tym co napisał Radosław Sokół.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: