Re: szybki i zdrowy dla oczu laptop do 4000

Autor: ris <ris22_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 18:55:36 MET DST

PSYLO pisze:

> Przesadzasz, co już nie raz pisałem. Od nieco lepszych kątów w pionie w
> Lenovo z pewnością nie będą go mniej boleć oczy. Matryca w Lenovo jest
> lepsza, ale w porównaniu do tych w biurkowych monitorach to i tak tragedia.

Człowieku daj sobie na wstrzymanie. To, że ty masz zjebany wzrok i ci
nie wadzi słaba matryca to nie znaczy, ze inni tak mają. Kolejna osoba
na grupie pisze, że HP ma tragiczną matrycę, specjaliści z
egielda.com.pl też to o tym piszą ale ty swoje. Adam pisze, że głowa i
oczy go bolą, a ty swoje, że nie ma lepszych matryc niech dalej kupuje
notebooka z tragiczną matrycą. Jeśli dla ciebie ta różnica jest nie
zauważalna to się nie wypowiadaj.

--
Robert Sajdok (Ris)