Re: LOST 3x20 BEN ZASTRZELIL LOCKA, WCZESNIEJ ZABIL EKIPE DHARMY

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 11:59:08 MET DST

GM napisał(a):

> wiem ze OT ale wczoraj oglądałem L3x20 i tez jestem w szoku, widać ze
> sezon zbliza się ku końcowi i trzeba podbić tempo aby po zakonczeniu
> wszyscy czekali na 4 sezon...

Chyba nie załapałeś... Ten sanoftebicz właśnie puścił chamskiego
spojlera... Jawna prowokacja, a nie OT mający zapoczątkować jakąś
dyskusję o serialu - zwyczajnie psuje przyjemność oglądania tym, którzy
nie widzieli i dowiadują się sprawdzając pl.comp.pecet nad rankiem kto
zginie... Powinno się takich w dyby zakuwać i nich gawiedź rzuca
zgniłymi warzywami w mordę! Chyba byłby to jedyny skuteczny sposób na
trolli i dzieci neo...