uszkodzona płyta główna

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 10:49:22 MET DST

Cześć wszystkim!

  Wczoraj kolega kupił nową kartę graficzną, a że u siebie przy testowaniu
były problemy z Antyaliasingiem więc przyszedł z tą kartą do mnie. Po
podłączeniu jej i odpaleniu kompa zasilacz dziwnie jakby przycichł a komp
przestał reagować.
  Zasilacz to Modecom Feel 400W. Nie spodziewałem się, że dzisiejsze karty aż
tyle żrą. No trudno, stało się i zasilacz siadł. Wkurzony wyrzuciłem kolegę z
domu razem z tą jego kartą graficzną. Po podłączeniu innego zasilacza, również
jakiegoś "badziewia" komp ruszył. Niestety dysk już nie. HDD jest pod SATA a
płytę główną którą posiadam to Gigabyte K8N Ultra-SLI (2x4 SATA Sil + 2x4
nForce4). Spróbowałem podłączyć dysk pod kontroler nForce4. Dysk ruszył. Co
prawda nieskanowałem go ale windows się ładuje bez problemu i można w nim
pracować. Podejrzewam że kontroler SATA Sil3114 został nadpalony. Dysk nie
działa na żadnym z tych 4 wejść.
W związku z tym mam na razie dwa pytania.
Czy reklamować płytę główną? Mam jeszcze 3 m-ce gwarancji
Jakimi programami sprawdzić czy jeszcze coś przypadkiem nie siadło?

Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdr.