Dziwna rzecz z touchpadem

Autor: Krzysztof Dmytrów <ked1908_at__NOSPAM_gmail.com>
Data: Fri 11 May 2007 - 02:24:26 MET DST

Witam

Mam laptopa HP Pavilion zv5403EA. Jego bebechy to:
Athlon XP-M 3000+ (chociaż de facto jest to Sempron na jądrze Dublin
chyba, pod Socket 754, 1.6 GHz), chipset nForce 3 150, grafika GeForce4
Go 420 32 MB RAM, 768 MB RAM, HDD 40 GB. Ma on touchpada firmy Alps. I
mam z nim dziwaczny problem - jak sobie ściągnąłem do niego sterowniki
ze strony HP, to wtedy wszystkie jego funkcje były obsługiwane, ale
podczas grania zauważyłem, że raz na jakiś czas blokowały mi się
klawisze (tzn. jak np. szedłem postacią naprzód i jak puściłem klawisz,
to postać szła dalej, a żeby zatrzymała się, musiałem nacisnąć ten
klawisz ponownie). Dodam, że nie była to wina konkretnej gry (zdarzało
się na wielu tytułach), ani klawiszy (nie były ani niczym zalane,
posklejane, itd.) - jak zdefiniowałem inne klawisze w grze, to sytuacja
była identyczna. Jak tylko odinstalowałem sterowniki touchpada, to
Windows załadował do niego jakiś standardowy sterownik myszy. Teraz
sytuacja jest taka, że żadne klawisze mi się nie blokują, jest ok, ale
brakuje mi niektórych funkcji touchpada (np. przewijania).

Czy ktoś ma podobny do mojego sprzęt i miał podobne przygody z tym
sterownikiem? Dodam, że nie mogę znaleźć innego. Może ktoś ma
sterownik, z którym wszystko działa bez problemu...

Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc.

pozdrawiam
Krzysiek