Re: pytanie o laptopa

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 23:37:08 MET DST

Użytkownik "Axelbest" <axelbest@malpa0dwa.pl> napisał w wiadomości
news:f202k9$eoq$1@nemesis.news.tpi.pl...

Axelbest napisał

> Nie wiem jak i gdzie Forest wynalazł że Toshiba a100-599 jest "troche
> droższa" - na samym agito ten model kosztuje ponad 5 tys,wiec odpada.

no to trochę drożej :)

> Zdecydowalem sie na toshibe a100-786 i tego bede sie trzymal. Grac duzo
> nie

przejrzyj nowe satelitki A200 prezentują się całkiem całkiem a cenowo
również, na stoki w hurtowniach weszły parę dni temu

co do toshiby A100 to powiem że matryca powala :)
TB roolez, porównywałem FSC z GLARE to toshiba jest niebo a ziemia czyli
spora odległość ;)

no i chłodzenie nie jest upierdliwe (czyt., męczące i głośne)

Ja chciałem sprzęt do grania i do wszystkiego dlatego kupiłem z 7600go

a co do baterii zamówiłem sobie 12 komorową high capacity :) przyjdzie to
pochwalę się ile trzyma ;D

Jedyny minus A100 to brak złącza PR (port replikatora) jedynie na USB :(