Re: pytanie o laptopa

Autor: Axelbest <axelbest_at_malpa0dwa.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 23:22:34 MET DST

Użytkownik "Forest" <foresto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f2021t$nko$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości

> nie 7600gs a 7600go
>
> ja mu nie mówie co ma kupić tylko co polecam, wybierze sam
> :)

Nie wiem jak i gdzie Forest wynalazł że Toshiba a100-599 jest "troche
droższa" - na samym agito ten model kosztuje ponad 5 tys,wiec odpada.
Zdecydowalem sie na toshibe a100-786 i tego bede sie trzymal. Grac duzo nie
mam zamiaru - a jak cos to w starsze tytuly ktore maja o wiele wiecej uroku
niz chociazby stalker. Poza tym gwarancja rozszerzona na 4 lata to wg mnie
baardzo duzy plus.