Re: Podkrecanie procka (Barton M)

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 10 May 2007 - 22:15:27 MET DST

Użytkownik Gryf napisał:

> Asrocka kupilem bratu gdy skladalem mu kompa. Reszta czesci w jego kompie
> jest pozostaloscia po upgradzie mojego kompa. Procek, ktory tam siedzi to
> Athlon XP 1600. Jego komp skladalem jakies trzy miesiace mo upgradzie
> mojego.

Bardzo rozsadnie biorac pod uwage, ze KT400 to wielkie gowno a NF2 to
najlepszy chipset do podkrecania Athlonow XP, ja na luzaku swojego 2500+
  (bodajrze 166x11 co daje 1,8GHz) cisne na 3200+ (200x11) bez
zwiekszania napiecia, kiedys tam przycisnalem go na 2,5GHz ale mi sie
zbyt mocno grzal po zwiekszeniu napiecia a chlodzenie mam boxowe to
odpuscilem sobie szalenstwa.

--
Pozdrawiam,
Maciek