Re: Podkrecanie procka (Barton M)

Autor: Gryf <gryfmz_at_wp.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 21:36:43 MET DST

Dnia Thu, 10 May 2007 21:05:03 +0200, "Michał" <mbierwia@o2.pl>
zaskoczył(a) nas czymś takim:

>Zaraz, to mobilnego Bartona trzymasz na płycie z chipsetem KT400A a na
>nForce2 Ultra co siedzi?

Asrocka kupilem bratu gdy skladalem mu kompa. Reszta czesci w jego kompie
jest pozostaloscia po upgradzie mojego kompa. Procek, ktory tam siedzi to
Athlon XP 1600. Jego komp skladalem jakies trzy miesiace mo upgradzie
mojego.

>BTW KT400A obsługuje FSB 200MHz (400 DDR).

Wedlog instrukcji do mobo to nie. Nie moge narazie wylaczyc kompa i
sprawdzic tego dokladnie w biosie.

--
                Pozdroofka od gryfa
                   gryfmz@wp.pl