Re: Podkrecanie procka (Barton M)

Autor: Gryf <gryfmz_at_wp.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 19:24:58 MET DST

Dnia Thu, 10 May 2007 18:59:05 +0200, Brodi
<madmax81@ilikespamersinteria.pl> zaskoczył(a) nas czymś takim:

>a fsb 200 nie pociągnie ? jeśli nie to kt400 nie daje ci większych
>opcji, nforce 2 ultra ustawisz asynchronicznie dowolne fsb np 190 i
>wtedy wyciśniesz te 2,5 GHz.
>Wogóle zalecam pokatować kompa przynajmniej godzine memtestem bo jak się
>okaże że na dysku zrobisz sobie sieczke to będzie miodzio :]

Manual do plyty podaje, ze FSB moze byc max 333, a nie moge teraz kompa
wylaczyc i oganoleptycznie sprawdzic tego w biosie.

Mam w drugim kompie Asrocka na nforce2 ultra ale nie widzi mie sie
przekladac plyt bo to masa roboty jest z kabelkami i jeszcze proce trzeba
poprzemieniac:)

--
                Pozdroofka od gryfa
                   gryfmz@wp.pl