Re: Podkrecanie procka (Barton M)

Autor: Brodi <madmax81_at_ilikespamersinteria.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 18:59:05 MET DST

Gryf napisał(a):
> Witam.
>
> Mam Bartona 2800 i plyte Epox 8K9A7I na chipsecie KT400A.
>
> Orginalnie procek pracuje na mnozniku 12.5 i FSB 166 co daje 2080MHz.
> Na standardowym napieciu(1.5V) udalo mi sie dojsc do mnoznika 14(2330MHz).
> Przy mnozniku 15 komp juz nie wstaje.
>
> Prawdopodobnie juz napiecie na procesorze jest za male. Moze ktos mial
> taki procek i wie jakie powinno byc napiecie aby ten zestaw dzialal na
> mnozniku x15 i wiekszym.
>
> Potrzeba mi mocy bo cs source lubi mocne procki:)
odgrzewane kotlety ...

a fsb 200 nie pociągnie ? jeśli nie to kt400 nie daje ci większych
opcji, nforce 2 ultra ustawisz asynchronicznie dowolne fsb np 190 i
wtedy wyciśniesz te 2,5 GHz.
Wogóle zalecam pokatować kompa przynajmniej godzine memtestem bo jak się
okaże że na dysku zrobisz sobie sieczke to będzie miodzio :]