Re: bateria nagle przestaje działać?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 15:26:08 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> 1) Elektronika baterii "zgłupiała" na skutek złego schematu
> wykorzystania i odcina zasilanie mimo, że ogniwa są sprawne.

Słyszałem jeszcze o bateriach, gdzie elektronika pozwalała na
załadowanie tylko określoną ilość razy, bez względu na stan baterii -
"zabezpieczenie" na wypadek, gdyby ktoś zechciał sobie mimo wszystko
zmienić kiedyś ogniwa. Ponoć dało się to resetować jakoś...
Jeśli elektronika zgłupiała jak piszesz - jest na to lekarstwo? ;)

> 2) Co najmniej jedno ogniwo rozładowało się głęboko i zadziałał
> w nim bezpiecznik uniemożliwiający ładowanie.

Hmm... Jak to sprawdzić? Wyjąć i sprawdzić które nie daje wcale
napięcia, choćby minimalnego? ;)