Re: Pozytyw na allegro za darmo

Autor: sundayman <sundayman_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 09:48:36 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f1tg3t$dug$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Ale koledzy, bez przesady z tą rozpaczą. Jeśli IP wskaże na właściciela
konta - to sprawa zamknięta.
A jeśli nie - to (być może niestety) Allegro go zapewne nie tknie - bo
właśnie nie ma dowodu ,że to rzeczywiście kolega Łukasz.
Tak czy owak - sprawa jest stosunkowo prosta - o ile tylko Allegro ruszy
wystarczająco 4 litery żeby się zorientować...
Jeśli post poszedł z innego IP - to prawdopodobnie to prowokacja - bo po
jaką cholerę ktoś podpisujacy się imieniem i nazwiskiem miałby to robić z
kafejki.
Ale - jeśli chcecie znać moje zdanie - to raczej autentyczny post - pewnie
to jakis małolat, który w swego rodzaju "dobrej wierze" chciał sobie w ten
sposób "pomóc", tyle, że nie bardzo rozumiejąc zasady panujące w świecie
dorosłych...

pozdrawiam