Re: nowy tuner TV - pytanie do uzytkownikow

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 21:49:17 MET DST

Użytkownik "R.A.D.U.S" <x@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:f1t6ip$ale$1@mx1.internetia.pl...
(...)

> jesli faktycznie robie banalny blad to pomoz, bybc moze ja tez ci bede mogl
> pomoc w innym problemie, temat tunerow jest dla mnie nowy ...
Jeżeli chodzi o jakość obrazu, to ważnym elementem
jest zapewnienie dobrej jakości kabla antenowego
łaczącego instalację TV z tunerem PC.
Z własnego doswiadczenia - początkowo kupiłem gotowy
długi przedłużacz antenowy (tani) z kabla antenowego
marnej jakości i na wielu programach - szczególnie tych
o wyższych częstotliwościach nadawania, obraz był zaszumiony
(śnieg). Kiedy kabel ten wymieniłem na inny i skóciłem
do niezbędnego minimum - obraz zdecydowanie się poprawił.